Retourneren

Mag ik een artikel terugsturen?

Voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 2 weken na aankoopdatum. In deze periode kan de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking teruggestuurd worden. Bewaar daarom de verzendverpakking, zodat deze gebruikt kan worden bij het retourneren. De verzendkosten van het retoursturen zijn voor eigen rekening.

Betalingen

Wij vergoeden alle betalingen, inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping gemeldt wordt. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Hebben wij een fout artikel of defect artikel toegestuurd dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Bel ons of stuur een e-mail met de benodigde informatie en wij zorgen voor een retourzegel.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Gebruik daarvoor ons contactformulier. Of bel naar: +31 6 150 14 600

Wat te doen als een artikel defect is na een periode van 2 weken. Er is echter nog garantie op het artikel.

De kosten van het retourneren zijn in dit geval voor rekening van de koper. Immers is er al enige tijd gebruik gemaakt van het artikel. De kosten van het retourneren van een vervangend artikel zijn voor kosten van de verkoper, Enjoy Steigerhout. Kijk hier voor onze garantie.

Uitzondering

Op maat gemaakte producten die volgens de specificaties van de klant gemaakt zijn vormen een uitzondering op ons retourbeleid. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Mocht u om wat voor reden dan ook niet blij zijn met uw op maat gemaakte product, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we in overleg tot een oplossing komen.